2013. július 29., hétfő

612. Találkozás: anyag, fonal, minta / Zusammentreffen: Stoff, Garn, Muster

Szombaton délután bementem a WestEndbe, a Keresztszemes Kiállításra. Sajnos fényképezőgépet nem vittem, de Jud igen, nála sok-sok képet megnézhettek - érdemes személyesen ellátogatni! :)
Utána kóvályogtam Pesten, betévedtem egy Röltexbe, és szembejött velem egy csodaszép hímzővászon :) Mivel baráti ára volt, vettem is belőle. Hazafelé már azon gondolkoztam, mit is fogok rá hímezni... és eszembe jutott! Régebben néhány virágmintát kinyomtattam Anton népi mintagyűjteményéből, és rajzolgattam belőle egy "csokrot". Hamar megtaláltam a fonalat is, Barbaral "Rosé"-jára esett a választásom.
Samstag war ich in Budapest, weil im WestEnd ist eine Kreuzstich-Ausstellung. Ich habe leider kein Photoapparat mitgenommen, aber Jud ja, bei ihr könnt Ihr die Fotos anschauen - obwohl im Leben sind die viel schöner! :)
Nachdem habe ich ein bißchen in Budapest spaziert, und in einem Geschäft habe ich einen wunderschönen Stickstoff gefunden :) Es war gar nicht teuer, deswegen habe ich sofort gekauft. Unterwegs nach Hause habe ich schon daran gedacht, was ich darauf sticken werde... und dann plötzlich habe ich schon gewußt! Ich habe vor einigen Monaten mehrere Blubenmuster von der Antons Volksmustersammlung ausgedruckt, und davon einen "Strauß" gezeichnet. Ich habe das Garn auch schnell gefunden, ich habe "Rosé" von Barbaral gewählt.


Szerintem nagy találkozás volt :) Így mindent félretéve azonnal neki is álltam, hogy mielőbb elkészítsem, amit lelki szemeimmel már láttam :)
Meiner Meinung nach es war ein großes Zusammentreffen, deswegen habe ich alles beiseite gelegt, und sofort angefangen, um zu fertigen, was ich mit meinen geistigen Augen schon sah :)


Közzéteszem a mintát is, hátha másnak is megtetszik. Amennyiben az anyagra is vágytok, a SUGÁR földszintjén lévő Röltexben vettem. A fonalat Barbaralnál keressétek :)
Hier ist das Muster, vielleicht gefällt es nicht nur mir. Das Garn kann man von Barbaral beschaffen :)


Tudom, hogy nem illik saját munkámat dicsérni, de nagyon tetszik, ezért mutatok még néhány fotót :)
Ich weiß, daß es sich nicht schickt, meine Arbeit zu loben, aber es gefällt mir sehr, deswegen zeige ich noch einige Fotos :)


Legyen nagyon szép hetetek!
Ich wünsche Euch eine wunderschöne Woche!

33 megjegyzés:

  1. Beautiful!!!! Bweaustifulll!!!!!!!!!!!!!!

    hugs

    Maria Filomena

    VálaszTörlés
  2. Lovely finish! thank you for sharing :)

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁ de gyönyörű. Igy olyan mint a kedvenc színünk....Ilyenkor sajnálom hogy az ilyen apró "lukas" dolgokat sehogy sem látom.../Se szemüveg, se nagyító/


    Nagyon szép! Grtaulálok!

    A kiállitást meg külön sajnálom!

    VálaszTörlés
  4. Az ilyen munkák a legjobbak, amikor már a lelki szemeid előtt is megjelenik a kész munka! :o)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, köszönöm a mintát. Sajnálom,hogy nem tudom megnézni a kiállítást, de többen is készítetek felvételeket, azokban gyönyörködöm. A képeket nézegetve sokszor az eszembe jut, hol vagyok én ezekhez a munkákhoz képest. Szabad egyáltalán mutogatni az én kis szerény próbálkozásaimat?

    VálaszTörlés
  6. wunderschön sieht das Muster auf dem Stoff aus ♥
    du machst immer ganz tolle Stickereien :)

    ganz liebe Grüße
    Barbara

    VálaszTörlés
  7. adoro questi disegni veramente fantastico
    silvana

    VálaszTörlés
  8. Mit mondjak...rád nem lehet azt mondani, hogy sokat teketóriázol, ha valamit tervbe veszel:))
    Még nem is láttam ilyen hímzővásznat, mondjuk annyira nem is vagyok képben ilyen dolgokban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajjj, a lényeg:) nagyon szééép:)

      Törlés
  9. És milyen gyorsan elkészültél!
    Tetszik a minta is, a fonal színe is, a kép pedig csinos!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik nekem is!!!

    VálaszTörlés
  11. nagyon tetszik, tényleg szuperül egyben van, már mentettem is a mintát, köszi!

    VálaszTörlés
  12. Wirklich wunderschön, der Stoff, das Garn und das Muster! Ihre Stickereien sind immer fabelhaft. Danke dafür und für das "Bloggen" auf Deutsch.

    Liebe Grüsse aus Holland,
    Alice

    VálaszTörlés
  13. Oh my, your pieces are always gorgeous!

    VálaszTörlés
  14. Hát ez fantasztikusan gyönyörű! Én is szeretnék ilyen hímzővásznat, de sajna 10 évente egyszer járok Budapesten... :-(

    VálaszTörlés
  15. Hűűű, de szép lett! A vászon, a minta, a fonal, mind-mind gyönyörű!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon köszönöm a kedves szavaidat. Szerintem mindenki tanul a többiektől, ötleteket, mintákat, stb. Én is nagyon szívesen nézelődöm Nálad, sok mintát elmentettem , valamikor biztosan meg is csinálok néhányat.

    VálaszTörlés
  17. Tényleg fantasztikus az összhang, nagyon egyben van! Köszi a mintát,mostanában én is rákattantam ezekre a virágcsokrokra.

    VálaszTörlés
  18. Fantasztikus találkozás! :O Nekem nagyon bejön, szép munka, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  19. Csodálatos az összhang! A keret is nagyon tetszik, gondolom IKEA :-D

    VálaszTörlés
  20. Igen, nagyon tetszik a fonal is, az anyag is és a minta is. Ha jól látom a mintát Te raktad össze több mintából? A hímzés pedig tökéletes lett. Gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó az a vászon, és nagyon szépet készítettél rá. Tetszik az összhang!

    VálaszTörlés
  22. Csodás lett! Ez az az eset, amikor minden összeáll és muszáj megcsinálni, mert egyszerűen tökéletes az összeállítás :)

    Különösen tetszik, hogy az amúgy "konyhai mintázatú" hímzővásznat nem használati eszköznek (pl konyharuha, asztal terítő) álmodtad meg, hanem egy képet készítettél belőle!

    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  23. Está muito muito muito lindo! O desenho, as cores... Amei, amei!
    O site com os gráficos é fantástico! Vou copiar vários para os meus panos de prato!
    Parabéns e obrigada!
    Um grande abraço!
    Egléa

    Nagyon nagyon nagyon szép! A design, a színek ... Loved, szerette!
    Az oldalon a grafika fantasztikus! Én másolni néhány az én konyharuhák!
    Gratulálunk és köszönjük!
    Egy nagy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  24. Ez a vászon tényleg szép.Jól illik hozzá a festett fonál, idilli.

    VálaszTörlés
  25. Gyönyörű lett! Nagyon tetszik az összhatás! :-)
    Köszönöm mintát! :-)

    VálaszTörlés
  26. Csodaszép lett a végeredmény! Nagyon tetszik a vászon színe, jó fonalat választottál hozzá. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  27. Tényleg csodaszép ez a vászon, s találó a címed is, mert tényleg minden egymáshoz illik. Szépséges lett a végeredmény!

    VálaszTörlés
  28. Felicitation votre blog est magnifique Marie-Claire

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!